Na bröta stória | Una brutta storia |
Te àrdet föra a le sic de la matìna quan che ‘l cel èl taca za a ssciarì e spesse ólte te te sèntet picinì èn ste mond che l’è dré a na ‘n ruina. Picol e ‘nütil e te se mia che fa e alùra come sèmper te fe gnènt ghe pensarà argü óter, che gh’è pié de zènt. Te làset cùrer e no te ghe pröet gnà. A ólte te stet lè fin che lia sö ‘l sul e te màznet i pensér fin a tridài e quan ria chèl che dis “fa ergóta dai” tel càset vià prima che ‘l ciape ‘l vul. En del tò viver no gh’è gnènt de bel te t’en fréghet de töt e te ve aànti issé sücür che mia fa mal völ di fa bé che töcc i dé tanto learà sö ‘l sul. Certo che ‘l mond l’è bel e ‘l va cüràt ma te arda föra e sta mia lé a pensà a vardàs déter gh’è tròp de fadigà e po na a saì chèl che se pöl troà. | Guardi fuori alle cinque di mattina quando il cielo comincia a schiarire e spesso ti senti piccolino in questo mondo che va in rovina. Piccolo e inutile e non sai che fare e allo come sempre non fai niente ci penseranno altri, c’è tanta gente. Lasci correre e non ci provi neppure. A volte stai lì fin che sorge il sole e macini i pensieri fino a tritarli e quando arriva quel che dice “fai qualcosa” lo cacci prima che prenda piede. Nel tuo vivere non c’è niente di bello te ne freghi di tutto e continui così sicuro che non far mal vuol dire far bene che ogni giorno tornerà il sole. Certo che il mondo è bello e va curato ma tu guarda fuori e non pensarci guardarsi dentro è troppo faticoso e poi chissà cosa potresti trovare. |
https://www.differentales.org/t889-scinde-lu-sule#11139